Lease-maatschappijen

Voor lease-maatschappijen is het vaak lastig om intensief contact te onderhouden met bedrijven die 1 of 2 lease-auto’s hebben rijden. Het is financieel vaak niet haalbaar om een account manager deze bedrijven te laten bezoeken. Hierdoor is het moeilijk om het vervangingspercentage hoog te houden.

Vino Link heeft een service ontwikkeld om het vervangingspercentage te verhogen!

Uit de laatste meetingen zien we zelfs een stijging van 10%! De service: 4 maanden voordat het lease-contract afloopt bezoekt een wijnmeisje van Vino Link het bedrijf en biedt de berijder een prachtig geschenk aan namens de lease-maatschappij.

 

“Om onder het genot van een goed glas wijn eens na te kunnen denken over uw nieuwe lease-auto. De lease-maatschappij hoopt u wederom van dienst te kunnen zijn.”

 

 

Uit ervaring zien we dat het niet alleen erg gewaardeerd wordt door de klant, maar het wijnmeisje krijgt in het gesprek vaak ook meer informatie te horen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de berijder aangeeft al bezig te zijn met oriënteren en nog geen offerte heeft aangevraagd bij jullie. Of de berijder is uit dienst en iemand anders is momenteel de contactpersoon geworden.  Alle informatie die we krijgen koppelen we direct terug naar de lease-maatschappij zodat jullie actie kunnen ondernemen. Regelmatig horen wij dat de berijders zelf bellen om te bedanken. Hoe dan ook, het contact voor een offerte is gelegd!