Over ons

Stephanie Groenewegen is in 2010 gestart met het bedrijf Vino Link.

Na haar studie Makelaardij o.g. en een jaar werkervaring in de makelaardij is zij gaan werken als Rayon Manager bij een farmaceutisch bedrijf. Als Rayon Manager wist Stephanie maar al te goed wanneer haar klanten jarig waren en ze zorgde dat ze op die dag iets van zich liet horen. Stephanie: “Het effect was enorm! Het verrassingseffect en het feit dat je dacht aan hun eigen dag was goud waard! Ik dacht; wat ik kan, kunnen anderen ook, en ik kan ze hier ook nog bij helpen”

Dit in combinatie met het goede contact met een aantal wijnimporteurs heeft Stephanie doen besluiten om Vino Link, en dan vooral het zakelijk abonnement, in de markt te gaan zetten. En met succes! Na krap een jaar werd Stephanie uitgeroepen tot ‘Jong MKB’er Amsterdam’, met haar 25 jaar tevens de jongste deelneemster. Naast het verjaardagsabonnement is Stephanie het assortiment commercieel slimme geschenken aan het uitbreiden en wil ze Vino Link uit laten groeien tot een goed lopende, grote organisatie.

Stephanie Groenewegen tijdens haar presentatie voor 'Jong MKB'er van het jaar'.